W dzisiejszym wpisie zaprezentujemy krok po kroku proces dodawania nowego urządzenia do aplikacji Garmin Connect Mobile oraz edycje danych użytkownika.
Pobranie aplikacji Garmin Connect Mobile
Pierwszym krokiem jaki musimy wykonać w celu synchronizacji nowo zakupionego urządzenia treningowego Garmin z telefonem jest pobranie aplikacji Garmin Connect Mobile. Aplikacja ta jest kompletnie darmowa i dostępna w sklepie Google Play oraz Apple AppStore. Więcej informacji o funkcjonalności aplikacji znajdziecie w tym artykule.
Dodawanie nowego urządzenia
Aby dodać nowe urządzenie do aplikacji Garmin Connect Mobile należy wykonać następujące kroki:
1. Upewnij się, że połączenie Bluetooth jest uruchomione zarówno na urządzeniu, jak i w telefonie.
2. Włącz aplikację Garmin Connect Mobile, a następnie kliknij na ikona MENU (trzy poziome linie najdujące się w lewym górnym rogu)
3. Następnie z listy dostępnych funkcji należy wybrać ‘’Urządzenia’’
4. Na samym dole ekranu ukaże się niebieski przycisk z napisem ‘’Dodaj urządzenie’’, w który należy kliknąć.
5. W tym momencie należy wybrać odpowiednie urządzenie z listy (jeśli twoje urządzenie nie znajduję się na liście, kliknij w ‘Przeglądaj wszystkie zgodne urządzenia’’)
6. Po wybraniu odpowiedniego urządzenia oraz uruchomieniu opcji ‘Paruj telefon’ na urządzeniu Garmin, aplikacja zacznie szukać urządzenia. Po odnalezieniu go, na urządzeniu wyświetli się kod PIN, który należy wpisać w aplikacji Garmin Connect.
Jest to jednorazowy PIN, także nie jest wymagane jego zapamiętanie (w przypadku ponownego parowania, urządzenie wygeneruje nowy).
7. Po sparowaniu urządzenia z aplikacją, aplikacja zada parę podstawowych pytań odnośnie snu oraz danych użytkownika, po czym nastąpi synchronizacja.
8. Po udanym parowaniu jak i synchronizacji, urządzenie pojawi na liście urządzeń wspomnianej w punkcie 3.
Wybierając nasze urządzenie można dokonywać edycji danych takich jak ustawienia aktywności, wyglądu, danych użytkownika itp.
Synchronizacja zegarka lub licznika Garmin z aplikacją Garmin Connect Mobile przynosi wiele korzyści, dlatego zawsze zalecamy nowym użytkownikom rozpoczęcie przygody z urządzeniami treningowymi amerykańskiego producenta właśnie od pobrania tej aplikacji na telefon. Połączenie umożliwia m.in. na bezprzewodowe przesyłanie historii aktywności do telefonu, czy odbieranie i odczytywanie powiadomień (sms, maila, połączenia) na ekranie zegarka.
Witam, od około 3 lat posiadam garmina vivomove hr. Ostatnio oddałem swój telefon do serwisu i po oddaniu, nie mogę go sparować, ponieważ w zegarku wysiadł wyświetlacz, co mogę zrobić, bo niestety nie widzę generowanego pinu..?
Witam, zalecam kontakt z serwisem Garmin – Infolinia 00 800 121 45 63 E-mail:poland.support@garmin.com